տուն Սպորտ Forbes-ը որոշել է աշխարհի ամենաթանկ մարզական միջոցառումների բրենդների վարկանշային աղյուսակը

Forbes-ը որոշել է աշխարհի ամենաթանկ մարզական միջոցառումների բրենդների վարկանշային աղյուսակը

109
0

BowlingBallandPinsSuperBowlingSunda

Forbes ամսագիրը հրապարակել է մարզական ամենթանկ միջոցառումների բրենդների լավագույն տասնյակը։ Այն որոշվել է հեռուստահեռարձակումներից ստացվող եկամուտների, հովանավորների, տոմսերի վաճառքի և արտոնագրված հանդերձանքի վաճառքից ստացված գումարների հիման վրա։

Առաջին հորիզոնականը զբաղեցնում է Ամերիկյան ֆուտբոլային լիգայի առաջնությունը՝ 464 մլն դոլար, որին հաջորդում են ամառային օլիմպիկան խաղերը, այնուհետև՝ ֆուտբոլի աշխարհի առաջնությունը։

1. Սուպեր-բոուլ՝ 464 մլն

2. Ամառային օլիմպիական խաղեր՝ 348 մլն

3. Ֆուտբոլի աշխարհի առաջնություն՝ 160 մլն

4. Ուսանողական ազգային ասոցիացիայի լավագույն քառյակի բասկետբոլի եզրափակիչ՝ 137 մլն

5. Բեյսբոլի համաշխարհային սերիա՝ 135 մլն

6. Ձմեռային օլիմպիական խաղեր՝ 123 մլն

7. ՈւԵՖԱ-ի չեմպիոնների լիգա՝ 117 մլն

8. NASCAR ավտոարշավ՝ 98 մլն

9. Kentucky Derby ձիարշավ՝ 97 մլն

10. MLB աստղերի ուիքենդ՝ 86 մլն

ԹՈՂՆԵԼ ՊԱՏԱՍԽԱՆ

Please enter your comment!
Please enter your name here