Curalate հետազոտական կենտրոնի աշխատակիցները ուսումնասիրել են Instagram-ի ավելի քան 8 միլիոն պատկերներ՝ հաշվի առնելով նկարի հատկությունները, գույնը, գույնի երանգերը, գույնի հագեցվածությունը և 30 այլ ասպեկտներ:
Արդյունքում պարզ է դարձնել, որ կապույտի երանգներով օժտված նկարները միջինը 24%-ով ավելի լայք են հավաքում: Իսկ կարմիր և նարնջագույն գույներով նկարները ամենաքիչ քանակության լայքերի են արժանանկում: Ինչպես նաև պարզ է դարձել, որ գույների ցածր հագեցվածություն ունեցող նկարներն ավելի շատ են դուր գալիս Instagram-ի օգտատերերին: