տուն Հասարակություն Կրթություն Ուսանողը. Արմինե Վարդանյան (քաղաքագետ, քաղաքական վերլուծաբան)

Ուսանողը. Արմինե Վարդանյան (քաղաքագետ, քաղաքական վերլուծաբան)

1157
0
Արմինե Վարդանյան

AraratNews.am-ը սկսում է ուսանողների հետ հարցազրույցների շարքը, որի նպատակը կրթության ոլորտում առկա բացերի, ուսանողական կյանքի առանձնահատկությունների, ուսումնական գործընթացի առավելությունների ու թերությունների վերհանումն է:

Մեր զրուցակիցը ԵՊՀ քաղաքագիտության բաժնի շրջանավարտ (բակալավր), ՀՀ ՊԿԱ քաղաքական կառավարման եվ հանրային քաղաքականության ամբիոնի քաղաքական կառավարում և քաղաքական վերլուծություն կրթական ծրագրի մագիստրոս Արմինե Վարդանյանն է:

Արմինե Վարդանյան

Արմինե, Հայաստանում տարածված կարծրատիպ կա, որ բոլորը քաղաքականությամբ են զբաղվում։ Կասե՞ք, թե նման հակասական պատկերացումների առկայության պարագայում ինչպես ընտրեցիք քաղաքագետի մասնագիտությունը։

Նախ և առաջ, ուզում եմ ասել, որ մասնագիտության ընտրության հարցում ահռելի է եղել հայրիկիս դերակատարությունը։ Հայրս ըմբոստ, պայքարող տեսակ է և մեզ սովորեցրել է երբեք չհանձնվել, պայքարել արդարության համար։ Մեր տանը միշտ խոսել են քաղաքականությունից, երկրի ապագայից, կրթությունից, և այդ մթնոլորտը պատճառ հանդիսացավ իմ մասնագիտության ընտրության հարցում։ Այո, կա նման մոտեցում, բայց դու կարող ես լինել քաղաքագետ և չզբաղվել քաղաքանությամբ, այլ ուղղակի քո վերլուծական կարողություններով, կանխատեսումներով օգնել առավել լավ պատկերացում կազմել։ Քաղաքագիտությունը որպես տեսություն հրաշալի գիտություն է, սակայն գործնականում, ցավոք, քաղաքականությունը ասոցացվում է ոչ բարոյական արժեհամակարգի հետ։

Արմինե, սովորաբար, այն ուսանողները, ովքեր բակալավրը մի ուղղությամբ են սովորում, մագիստրատուրան առանցքայնորեն տարբերվող ուղղությամբ են շարունակում։ Ձեր դեպքում կարծես թե հակառակն է ստացվել։ Միայն ուսումնական հաստատությունն եք փոխել։ Ինչպե՞ս կատարեցիք այդ ընտրությունը։

Դա պայմանավորված է իմ բնույթով, սիրում եմ փոփոխություններ, ռիսկի դիմել։ Նորի ձգտումն է եղել պատճառը և քաղաքական գիտությունների առավել պրակտիկ դաշտի ուսումնասիրությունը, քանի որ քաղաքագիտությունը իրապես կիրառական գիտութուն է։ Այնուամենայնիվ չեմ փոշմանում, քանի որ կրկին ձեռք եմ բերել մեծ փորձ և մրցակցային կրթություն։

Ո՞ր ոլորտներում կարող է աշխատել քաղաքագիտություն ուսանած անհատը։

Քաղաքագետի մասնագիտությունը բազմակողմանի է, այն մոտեցումը, թե ինչ գործ կարող է գտնել քաղաքագիտություն ավարտած ուսանողը, սխալ է, և ես միշտ ինձանից ցածր կուրսի ուսանող ընկերներիս քաջալերում եմ ասելով, որ ցանկացած ոլորտում, քանի որ մասնագիտությունը բազմակողմանի զարգացած մարդ է դաստիարակում։ ԵՊՀ-ում սովորելու տարիներին ինձ սովորեցրել են, նախ և առաջ, մարդ լինել, չեմ վախենա ասել, որ իմ արժեհամակարգը ամբողջացել է ԵՊՀ-ում ( ըստ իս՝ ընտանիքն է անձի արժեհամակարգի ձևավորման սկզբնաղբյուրը) սովորելու տարիներին։ Քաղաքագետը մարդ-հոգեբան է, արվեստագետ է, ճաշակ թելադրող է, անվերջ կարող եմ թվել…

Արմինե Վարդանյան

Քաղաքագիտություն ուսանել ցանկացող անհատը, նախ և առաջ, ի՞նչ որակների պետք է տիրապետի։

Նախորդ հարցում, կարծես, պատասխանեցի, բայց կավելացնեմ քաղաքագետի որակներին սկզբունքայնությունը և երևույթները խորությամբ դիտարկելու կարողությունը։

Արմինե, ներկայումս IT ոլորտում եք աշխատում. քաղաքագիտական կրթությունն ավելի շատ օգնում, թե՞ խանգարում է Ձեզ։

Այո, այլ ոլորտում եմ աշխատում, սակայն պետք է նշեմ՝ միանշանակ օգնում է։ Նախ նշեմ, որ այն կազմակերպությունում, որտեղ աշխատում եմ, միջազգային է, և պարտադիր է լեզուների իմացությունը, և վստահորեն կարող եմ ասել, որ իմ լեզվի իմացության մակարդակը պայմանավորված է ԵՊՀ կրթությամբ և հրաշալի մասնագետներով։ Իմ կրթությունը ինձ հնարավորություն է տվել հեշտ ադապտացվել նոր միջավայրին, թիմում աշխատել և ամենակարևորն է լավ ճանաչել մարդկանց։

Արմինե Վարդանյան

ԳԹԿ կայքում, հետևելով ըստ առաջին հայտի ներկայացված դիմումներին, նկատում ենք, որ դիմորդներն ավելի շատ նախապատվությունը Միջազգային հարաբերություններին և Հանրային կառավարման բաժիններին են տալիս։ Ըստ Ձեզ, ինչու՞ է Քաղաքագիտությունը երկրորդվում։

Կարծում եմ, որ ընտրությունը կատարվում է ինֆորմացիոն բացի արդյունքում։ Քանի որ ունեմ ընկերներ, ովքեր ավարտել են Միջազգային հարաբերությունների և Հանրային կառավարման բաժինները և այսօր կցանկանային ժամանակը հետ տալ և ճիշտ ընտրություն կատարել։ Այս երկու բաժինները մեծամասամբ քաղաքագիտության մաս են, և աշխարհի լավագույն համալսարնների համապատասխան ֆակուլտետները կփաստեն դա։

Լավ քաղաքագետ լինելու համար ինչպես ՀՀ ՊԿԱ-ում, այնպես էլ ԵՊՀ-ում հատկապես ո՞ր դասընթացներն է անհրաժեշտ լավ սերտել։

ԵՊՀ-ում կառանձնացնեմ պարոն Ալեն Ղևոնդյանի «Քաղաքական էլիտա և լիդերություն» և պարոն Արամ Թերզյանի «Քաղաքական հոգեբանություն» դասաժամերը՝ մտածելու, ինքդ քեզ հարցեր տալու տեսանկյունից, իսկ Կառավարման ակադեմիայում`տիկին Մարիամ Մարգարյանի «Քաղաքական հերմենևտիկա», պարոն Գուրգեն Սիմոնյանի «Քաղաքատնտեսություն» և պարոն Զալինյան Աշոտի «Հանրային կառավարման հիմունքներ» դասաժամերը` առավել խոր դիտարկումների, ռեալ քաղաքականության և կառավարման ոլորտի հմտությունների դիտարկման տեսանկյունից։

Լավ քաղաքագետ լինելու համար օտար լեզուների իմացությունը պարտադի՞ր է։

Լեզուների իմացությունը պարտադիր է ցանկացած ոլորտում, սակայն հայերենի գերազանց իմացությունը և գրագետ լեզմատածողությունը ամենակարևորն է քաղաքագետի համար։

Բուհերում գործող քննությունների անցկացման ընթացակարգը Ձեզ գոհացնո՞ւմ է։ Ի՞նչ առաջարկություններ կանեիք դրանց անցկացման եղանակի հետ կապված։

ԵՊՀ-ի օրինակով բացարձակ չի գոհացնում, անգիր արածը անվերջ շարադրել, այն պայմաններում, որ կան դասախոսներ, որ կարող են անգամ չկարդալ և ծավալին նայել։ Կարծում եմ, բանավոր պետք է անցկացվեն քննությունները, միայն այդպես է հնարավոր ստուգել ուսանողի իմացությունը, սուբյեկտիվ վերաբերմունքը, ընկալունակությունը։ Այդ առումով կառանձնացնեմ Կառավարման ակադեմիան, որտեղ շեշտը դրվում էր բանավոր քննությունների վրա։

Արմինե Վարդանյան
 
Մասնագիտական հեղինակներից ո՞ւմ մենագրությունն եք հատկապես խորհուրդ տալիս ընթերցել Ձեր կրտսեր կոլեգաներին:
 
Բարդ հարց է. մեր մասնագիտության պարագայում պետք է անընդհատ աշխարհի փոփոխվող կարգին համընթաց ուսումնասիրել։ Դասականներից կնշեմ Մաքիավելի, Արիստոտել։ Ինձ համար շատ կարևոր տեղ ունի փիլիսոփայական գրականությունը, ինչպես նաև հունական առասպելաբանությունը, որտեղ կգտնես շատ հարցերի պատճառահետևանքային կապը։
 
Օլյա Շահինյան