KitKat շոկոլադե բատոնը գլխավորել է Time ամսագրի կազմած ցուցակը, որտեղ ներկայացված են համաշխարհային հրուշակեղենի արտադրության վրա ամենամեծ ազդեցություն ունեցող շոկոլադները։
Ինչպես գրում է պարբերականը, KitKat-ն առաջատարի դիրքում է հայտնել մարկետինգային ճիշտ քաղաքականության շնորհիվ, որը կենտրոնացված է եղել ոչ միայն ամերիկյան, այլև համաշխարհային շուկայի վրա։ Վերլուծաբանները գտնում են, որ կաթնային շոկոլադով և վաֆլիով 2 մասից կազմված բատոնի գովազդում առաջարկվում է ընկերոջ հետ կիսել բատոններից մեկը։
Ցուցակում 2-րդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Hershey’s կաթնային շոկոլադը։ Tobleron շվեյցարական շոկոլադները, որոնք շուկայում են արդեն 1908 թվականից, զբաղեցնում են 3-րդ հորիզոնականը։
Լավագույն հնգյակը եզրափակում է Snickers-ը։