Բրիտանացի փորձագետները պարզել են, թե ինչ է տեղի ունենում մարդու ուղեղում առևտուր անելիս, հաղորդում է Meddaily-ը:
Կամավորների խմբին առաջարկել են խանութների վիտրուալ հաճախում և նրանց 80 ֆունտ են տրամադրել: Կամավորները հնարավորություն են ունեցել ընտրել սովորական գներով ապրանքներ և զեղչով ապրանքներ: Գիտնականներին հետաքրքրում էր, թե ինչ զգայական և ռացիոնալ ազդակներ է հաղորդում կամավորների ուղեղը:
Պարզվել է, ուր ինֆորմացիայի մեծ քանակի դեպքում մարդկային ուղեղը սկսում է անտրամաբանական կերպով իրեն դրսևորել: Ուղեղի այս գործընթացը հաճախ տեղի է ունենում խանութում:
Այսպես, կամավորների 20%-ը ընտրում են հատուկ առաջարկով ապրանքներ, եթե նույնիսկ դրանց գինը բարձրացված է: