«Մեր ունեցած տեղեկություններով, Երեւանում գործող հայտնի «Քարֆուր» սուպերմարկետում առևտրի ծավալների կտրուկ անկում է արձանագրվում, ընդ որում, ամեն ամիս նախորդի համեմատ անկումը հասնում է ավելի քան 10 տոկոսի։
Մեր աղբյուրները հայտնում են, որ հսկայական այդ սապերմարկետում առևտրի ծավալները մոտ են սովորական միջին խանութի առևտրի ծավալներին։ Ըստ որոշ գնահատականների դա պայմանավորված Է հիմնականում գնային քաղաքականությամբ, որն իրականացնում Է «Քարֆուրը»»,–գրում է թերթը։
Մանրամասները՝ թերթի այսօրվա համարում։