«Բարգավաճ Հայաստան» խմբակցության պատգամավոր Նաիրա Զոհրաբյանը ԱԺ-ում «Կրթության ոլորտի բարեփոխումներն առաջիկա ռազմավարական մարտահրավերները» թեմայով լսումների ժամանակ հայտարարեց, որ կողմ է ԲՈՒՀ-երում առարկաների դասավանդման մեթոդի փոփոխությանը, բայց հանելու մասին կարելի է մտածել, երբ երեխան դպրոցից դուրս գալուց հետո ունենա բավարար գիտելիքներ։
«Այս տարի հայոց լեզու առարկայից կենտրոնական քննության արդյունքներով 31 հազար դիմորդից 1686-ը անբավարար է ստացել»: Այս մասին այսօր՝ դեկտեմբերի 20-ին, ասաց նա:
Նրա խոսքով՝ 19-20 միավոր ստացել է ընդամենը 152 աշակերտ. «Հայոց լեզու, հայ գրականություն» առարկայից 4540 դիմորդից անբավարար է ստացել 1162-ը: Սա է դպրոցներում այդ առարկաների դասավանդման որակը՝ շատ ավելի ցածր, քան այլ առարկաների դեպքում է: Ես համաձայն եմ, որ բուհերում դասավանդման կիսակղերական մեթոդոլոգիան պետք է փոխվի: Պետք է մտածել այդ ուղղությամբ, բայց մտածենք այն ժամանակ, երբ դպրոցներում մենք չենք ունենա այս ողբերգական պատկերը: Երբ դպրոցներից դուրս եկած աշակերտը մեկ պարզ համադասական նախադասության մեջ չի անի 97 ուղագրական, 67 կետադրական, մի էդքան էլ մտքի սխալ: Որ չեն ասի՝ Նապոլեոնը տորթ ա, Սասունցի Դավիթն էլ՝ արձան, Դեմիրճյանն էլ՝ փողոց»,- ընդգծեց ԲՀԿ-ական պատգամավորը:
Նա դրական համարեց, որ սկսել են բաց խոսել այս ոլորտում առկա խնդիրներից. «Բարեփոխել բառից ես ներվայնանում եմ, որովհետեւ այնքան ենք բարեփոխել, որ արդյունքում անընդհատ վատ բաներ են ստացել: Ոլորտը իսկապես որակյալ հիմքերի վրա դնելու համար սա շատ կարեւոր է»: